Spegel
Det är ju tur att det finns spegel hissen för annars vet jag inte hur man hade överlevt, men nu äntligen har vi fått upp en helkroppsspegel på väggen i hallen. Det blev Ikeas helt vanliga STAVE i storleken 40x160 cm och den passade utmärkt. Vi var inne på modellen större, men sedan helt plötsligt så slog det mig att det nog skulle bli snyggare med den smalare varianten. Helt rätt beslut!

Kvar att göra i hallen nu är att hitta en hatthylla som faller herrn i hushållet i smaken. Jag känner lite att det är en hatthylla, så hur kul kan det bli? Men Jimmy är fast besluten att hitta en snygg, så vi letar väl på då. 
Sedan vill jag ha ett väggfast skåp eller liknande på väggen mitt emot spegeln där man kan ha en lampa och kanske någon blomma... En tavla eller poster över där också så är jag nog nöjd sedan. Det får bli höstens projekt.

Det var svårt att fota en rättvis bild med mobilen... Det ser faktiskt betydligt bättre ut i verkligheten.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress