Rhodos på insta
Jag har en sådan där fix och trix-dag då jag pysslar med lite allt möjligt. Städa, tvätta, handla bland annat. Men just nu sitter jag och bläddrar bland bilder från resan. Det har redan gått en vecka sedan vi kom hem! Tiden bara flyger förbi. Rhodos del 2 kommer imorgon och så länge kommer här de bilder jag la upp på instagram under veckan vi var borta.

Glöm inte att följa @niilssonsara
 
 Vaknade till denna utsikt första morgonen. Godmorgon Grekland!
Min stiliga kille vid en stilig solnedgång på Windy beach.
Lilla jag uppe vid Akropolis-templet i Lindos.
Frozen yoghurt på ett torg i gamla Rhodos stad.
27 grader i vattnet, inte ens jag kan vara en badkruka då!
Mezedes (grekiska smårätter). Vi rullade ut därifrån!
Dagens enda ansträngning: beach ball!
Sista middagen innan hemfärd. Saknar tzatzikin något enormt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress