Fullspäckad dag
Ledig dag och den är fullspäckad! Jag är en planerare som gillar att ha saker bokade och att veta vad jag ska göra och när. Helt oplanerade dagar är självklart skönt ibland, men då får man oftast inte så mycket vettigt gjort...

Redan kvart över nio mötte jag upp tjejen som köper min gamla studentlitteratur för att sälja lite böcker till termin fem. Efter det var det bara att knata hem för att äta frukost och duscha innan jag skulle vidare till jobbet för möte med nya chefen som börjar nästa vecka. Spännande!

Nu är det löpning på g och sedan har jag en fika med Sofia inbokad. Som sagt, fullspäckad dag!

Förresten! Det ryktas om att Eskilstuna kommun kommer att lägga ut annons på 20 förskollärartjänster inom de två närmaste veckorna. Hur taggad tror ni att jag blev på att fila på mitt CV nu? Att säkra ett jobb efter examen hade ju inte varit tokigt alls...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress