3 x Nike

Vad passar bättre en gråmulen dag än en shoppingtur till Västerås? Själva ärendet var att inhandla en helkroppsspegel till hallen på Ikea, så det gjorde vi. 
Ett besök på XXL resulterade i ytterligare lite shopping för min del. Jag fyndade vita löparstrumpor från Nike (ska bli kul att testa om de är lika bra som Asics). Det blev även en rosa Nike Pro-sportbh till bra pris. Jag var egentligen på jakt efter en vit eftersom det är en lite mer lättmatchad färg men det fanns inte, så då fick det bli rosa. Jag har mycket svart i min träningsgarderob som tur är, så då går ju rosa bra under.

Dagens bästa köp måste dock vara ett par vita och lila Nike Air Max Trax. Så sköna, så snygga och så oemotståndliga. Jag var på väg vidare när min storlek inte fanns (37/37.5), men av någon anledning så testade jag ändå 36.5 och då var det kört. De passade och då kunde jag bara inte stå emot.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress