27 grader i vattnet
Jag såg att jag skrivit Ellis Beach på flera ställen, det ska såklart stå Elli Beach utan s. 

Vi har lunchpaus från sol och bad just nu, men jösses vilken härlig dag! Det blåser sådär perfekt så att man kan vara i solen utan att bli helt genomsvettig och temperaturen i havet ligger på 27 grader vilket jag har upptäckt är precis det jag gillar. Jag är annars en badkruka som bara pinar mig i för svalkans skull, men här kan jag ligga i tills jag skrumpnar utan problem. Sååå härligt!

Och vädret sedan! Vi konstaterade nyss att vi inte sett ett moln på hela tiden vi varit här. Inte ens ett harmlöst litet stackmoln. Och så har vi åkt till Cypern tre år i rad för att det känts solsäkrast och vi aldrig har blivit besvikna där. Rhodos är minst lika bra på den punkten!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress