Punka
Min dag började lite sådär måste jag väl ändå säga. Jag hade gott om tid för att hinna cykla till praktiken, men när jag tog ut cykeln ur cykelrummet så upptäckte jag att det var dåligt med luft i bakdäcket. Eller okej, dåligt med luft var årets underdrift. Det fanns ingen luft alls överhuvudtaget. Zip zero så att säga. Så det blev till att jaga cykelpump och när jag hittade en vid tågstationen så trodde jag att problemet var löst. Icke. Ungefär en kvart senare fick jag lov att ge upp och trampa vidare med mitt tomma däck. Kanske är hål på eländet eller också var det jag som inte förstod mig på pumpen...

Hur som helst så kom jag fram till slut och halva dagen har redan gått. Förskoleklass är definitivt annorlunda mot förskolan så det är en ganska stor omställning, men det blir kul att uppleva det med.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress