Löpträning
Idag var det premiär för ett nytt pass på Forever, nämligen löpträning utomhus. Jag gillade det! Vi joggade som uppvärmning till utegymmet där i närheten där vi fortsatte med lite uppvärmande övningar och fick tekniktips. Sedan sprang vi en sträcka på ca 3 km på två led och då gjorde man så att om man kände att tempot var för långsamt så spurtade man om gruppen på högersidan, rundade ledaren längst fram och joggade tillbaka till längst bak och fortsatte så. På sätt blev det intervaller och längre sträcka för de som ville, medan övriga sprang raka vägen i gemensamt tempo. Smart lösning för att ändå springa tillsammans i gruppen trots olika förutsättningar. Avslutningsvis blev det lite styrka, stretch och nerjogg tillbaka till gymmet. 

Min återhämtning blir ett glas av Arlas mjölkdryck med 50% extra protein och smak av vanilj i väntan på torsken som står i ugnen. Jag har tidigare testat blåbärssmaken och gillar båda. Överhuvudtaget så är jag en mjölkälskare. Jag köper minst 2-3 liter lättmjölk i veckan och de går alltid åt. Himla gott med ett glas kall mjölk! Sedan att det innehåller vitaminer och annat bra är ju ett extra plus.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress