Laddar för gym
Ännu en praktikdag är överstökad och nu känns det som att jag börjar komma in i det lite mer. Bara att börja lära sig namnen underlättar så himla mycket. Dock så är de 28 barn i barngruppen så än är jag inte hundra på alla, men hälften tror jag att jag kan i alla fall. Alltid något.

Nu ska mamma och jag snart till gymmet. För första gången på väldigt länge så är jag faktiskt sugen på att gymma. Löpning är det jag annars gillar bäst och pass är ju också kul. Ett rent gympass vet jag inte när jag körde senast... Åh andra sidan så känner jag inte att det egentligen behövs eftersom jag kör mycket bodypump och många av de andra passen jag går på också innehåller styrka. Men nu ska det bli kul faktiskt och jag laddar med en celsius för att få lite extra energi. Att gå upp 6.20 tar ut sin rätt annars...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress