Functional
I förra veckan när det var soligt och fint så kändes det som en briljant idé att lämna kvar mina regnbyxor i arbetsrummet på skolan ifall att jag skulle behöva dem vid något tillfälle. Imorse när jag drog ut min cykel ur cykelrummet och upptäckte att det regnade lite mer än vad jag hade trott så kändes den idéen plötsligt inte alls så briljant... Men om vi ska se det från den ljusa sidan så hade mina jeans torkat lagom till lunchen i alla fall. Alltid något!

Nu ska jag kila ner till porten och vänta på att mamma plockar upp mig. Vi tänkte köra Functional moves, funktionell träning med främst den egna kroppsvikt men även lite viktplattor emellanåt. Fokus ligger ganska mycket på bål och andra muskler som man ofta använder i vardagen. Det är nog ungefär vad jag och min ljumske klarar av idag. På tal om den så känns den mycket bättre nu som tur är. Anatgligen bara en överansträngning!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress