Presenter

Mina sysslingar kunde inte komma när jag fyllde, så därför firade de mig gemensamt med brorsan i lördags. Ett lila träningslinne och sporthårband fick jag. Folk har visst snappat upp att träningsgrejer alltid går hem hos mig. Måste utöka platsen som är avsedd för träningskläder i garderoben snart känner jag. Så länge hälften ligger i tvättkorgen går det bra, men är allt rent så får man med sig halva garderoben när man ska dra ut lådan... Tur att vi snart ska flytta (om 86 dagar)!

På tal om det så har jag sett så många på instagram som har skålar och ljuslyktor från iittala, och jag tycker att de är så himla fina och skulle passa så bra i nya lyan. Jag köpte två skålar häromdagen och så hade mamma en hemma som jag fick. Så fina!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress