Dagens shopping

Jag har haft så pass fullt upp idag att jag varken hunnit eller kommit ihåg att blogga.

Föreläsningen började 13.15 och efter att ha lyssnat på historier om lärarens barnbarn i en och en halv timme, så kände jag och Jonna att den sista timmen nog inte skulle bli så mycket mer givande så vi smet på fikarasten.

Lagom tills jag kom hem så ringde mamma och det slutade med att jag hängde med henne ner på stan. Förutom presenter till brorsan så shoppade jag loss ordentligt på Stadium. Presentkort från min födelsedag förra veckan spenderades på en mörkblå dunjacka som jag föll direkt för, och så fastnade jag på deras avdelning för "winter running". Ett par fleecefodrade löpartights med mycket reflexer och extra vindskydd på framsidan av låren, en matchande tröja/jacka och ett pannband blev det till slut. Löparvantar köpte jag för ett par veckor sedan, så jag är mer än redo för vinter nu.

På skofronten hittade jag ett par bruna skönheter inne på Nilsons. Färgen matchar detaljerna på jackan jag köpte innan och priset höll sig inom tresiffriga ramar så det gick bara inte att motstå...

Sist av allt hängde jag med mamma hem till odlaren och blev bjuden på en smarrig köttfärsgratäng. Ingen tokig dag alls faktiskt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress