Äntligen fredag...

Jag jobbade kväll igår så det blev ganska sent i säng och sedan ringde väckarklockan 5.10. Då är man ju pigg... Men jag hade lovat att skjutsa mitt hjärta till bussen som skulle ta honom till Arlanda, så det var bara att bita ihop och kliva upp. Eftersom jag är ledig idag så hade jag turen att kunna gå och lägga mig ett par timmar när jag kom hem igen. Fast lite svider det att jag blir kvar här hemma i kylan medan han drar till Nice och roar sig. Med jobbet i och för sig, men ändå...

Denna fredag har jag i alla fall tänkt ägna åt att läsa ut boken jag hållit på med i flera veckor. Det är "Vårlik" av Mons Kallentoft och den är faktiskt bra. Det är bara det att så fort skolan drar igång så vill jag inte ha ett dugg med böcker att göra. Men nu ska jag göra ett försök i alla fall.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress