Matgrupp
Nu har jag jobbat min sista dag för den här veckan, så nu kan även jag ta helg för jag är ledig i morgon. De två söndagar i månaden som jag är ledig är väldigt uppskattade, speciellt nu när jag jobbat både på Triangeln och i förskolan i veckan. Det ska bli himla skönt med en jobb och skolfri dag.
Mindre kul är att jag ska plugga litegrann nu på kvällen. Maten är i ugnen så jag tänkte passa på att hinna så långt som möjligt med en hemtenta som jag påbörjade imorse. Inlämning på måndag och jag vill verkligen vara ledig imorrn!

Jag kom på att jag inte har visat matgruppen som vi har köpt, så här kommer en bild. På EM möbler hittade vi den och den heter Paris. Det ingick sex stolar och så finns det två iläggsskivor vilket är kanonbra om man får gäster, men till vardags kommer vi att ha det utan skivorna och med bara fyra stolar är tanken.

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress