Dagens fynd
En tur till Vingåker fick bli sysselsättningen på min lediga dag. Det blev inte jättemycket shoppat med det vi hittade blev jag mer än nöjd med.
Inne på outleten fyndade jag ett par Hunter-stövlar, ett par varma vinterskor och ett pannband. Jag har letat efter gummistövlar nu när jag börjat jobba i vikariepoolen och jag hade säkert kunnat hitta betydligt billigare någon annanstans, men samtidigt kände jag att det var värt att lägga lite extra för att få ett par som är så pass snygga att man faktiskt skulle kunna ha dem till skolan eller när man ska åka och handla en regnig dag... Och vinterkängorna var varma så de kommer nog att passa utmärkt.

 
Vi var även inne och shoppade godsaker i mängder inne på Delicato-outleten och sedan höll jag på att bli galen av allt fint inne på Iittala outlet. Jimmy fick nästan släpa mig till kassan och då hade jag redan hunnit plocka på mig några ljuslyktor, sex stycken Filippa K-muggar (dock inte exakt de mönster som på bilden nedan!) och en Marimekko-skål till kalaspris.

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress