Tjejkväll x2
Gårdagen var nog den bästa fredagen på bra länge. Först jobb på en förskola där jag verkligen skulle kunna tänka mig att jobba när jag pluggat färdigt och sedan tjejkväll gånger två.

Varje höst anordnar tydligen Forever träning och hälsa en tjejkväll och det var supermysigt. Reception, trapphus och omklädningsrum var släckta och lystes upp av värmeljus, det bjöds på vin, cider, nötter och choklad, utställare som t.ex. Make Up Store, Ulrikas hudvård, Tingsgårdens frisörer, Ranas naglar m.m. fanns på plats med bra erbjudanden för kvällen och så fanns det pass man kunde boka in sig på om man inte kände för att träna i själva gymmet.
Mamma och jag hade bokat in oss på Afro och jag såg framför mig hur lång den där timmen skulle bli. Dans är verkligen inte min grej... Rak och platt som en planka i kroppen och ungefär lika rörlig som en också. Men det var faktiskt himla roligt, så det där passet kommer vi nog gå på många fler gånger!

Efter lite vin och mingel rörde vi oss hemåt och sedan mötte jag upp Ronja och Amanda på Trädgår'n för tjejkväll nummer två. Tjejsnack, rödvin, en flaska champagne och en charkbricka. Mycket bra kväll!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress