Jakten på klänningen
Lite slösurfande nu på morgonen resulterade i att jag hamnade på avdelningen för festklänningar på Nellys hemsida. Herregud vilken djungel... Jag är ute efter en långklänning till nyår och det fanns ju ett antal att välja mellan. Inte för att jag har en susning om vad som ska göras på nyårsafton, men vi riktar nog in oss på någon form av middag först och främst och sedan får vi väl se vad det dyker upp för alternativ för kvällen och natten.

De här två klänningarna fastnade jag direkt för. Underbara! Den översta är Ida Sjöstedt och ligger på 3995 riksdaler. Den undre minns jag inte var den kom ifrån men prislappen var densamma. Lite saftigt för en klänning som man troligtvis bara kommer att använda en gång kan jag tycka... Jakten fortsätter!
 
Ronja

Ska ockdå köra på långklänning :) dock kostade min bara 149 kronor ;) Haha

Svar: Ovanligt att vi klär oss lika ;) Blev en billigare variant för mig också till slut :)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress