Roxopen
Jag kände inte en kotte på inflyttningsfesten igår, förutom Jimmy och Björkman. En och annan hade jag väl träffat och hälsat på tidigare men annars ingen. Men det var utan tvekan den mest påkostade och genomtänkta hemmafest jag någonsin varit på och jag är skeptisk till om jag någonsin kommer att gå på någon som är bättre. Vädret var perfekt, läget var perfekt och alla detaljer var perfekta.

Temat var hästpolo, vilket innebär att killarna hade skjorta eller piké som matchades med snyggbyxor, solbrillor och fina skor alternativt ridstövlar, medan tjejerna hade klänning solbrillor och/eller stor hatt. I vanliga fall hatar jag när det är maskerad eller någon form av jobbigt tema, men det här gillade jag. Jag tycker liksom att om man ska på fest så vill man ju klä upp sig och vara fin, inte ha någon ful dräkt eller läskigt smink i hela nyllet. Mycket bättre med ett tema där man inte behöver överanstränga sig och lägga massa pengar på utklädnaden.

I alla fall så var det en lyckad kväll. Det serverades pajer till middag, vissa badade, bra musik spelades, mycket champagne och rosé dracks och framåt kvällen tändes en häftig ljusvägg uppe på terassen. Till och med en ferrari parkerades framför huset. Snacka om påkostat!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress