Redo för beach 2013!
För några dagar sedan så gjorde jag en beställning från H&M. Det blev lite allt möjligt bra, men det jag egentligen skulle ha var en ny bikini. Inte vilken som helst heller utan den svarta med fransar på som Beyoncé har på sig i tv-reklamen. Leveransdatumet på just bikinin var 3-7 juni och eftersom vi åker till Cypern den 7e och jag såklart vill ha den då så satt jag och velade en stund på om jag skulle chansa eller inte. Självklart hann den ta slut i min storlek under tiden, så det var bara att kolla i butikerna i stan istället. Tuna Park var en nitlott, men gissa om jag blev glad när det fanns en enda överdel kvar på stan och den råkade vara i storlek 34! Ibland har till och med jag tur. Nu är jag redo för beach 2013! 
 
ronja

Har också den fast i orange :)

Svar: Haha alltid vi och lyckas köpa samma från H&M :) bra att det inte var samma färg i alla fall då ;)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress