Queen Beyoncé
Beyoncé i Globen i går var det bästa jag sett. Och då har jag varit på ett antal konserter. Allt var så himla proffsigt med perfekta detaljer och det kändes verkligen genomtänkt. Jag hade definitivt rätt i att Mrs Carter inte gör något halvdant.
Arenan var fullsatt och alla 14 359 fans där inne stod upp större delen av konserten, så vi kan ju konstatera att publikstödet var enormt och det bästa av allt var att Beyoncé själv verkade ha så roligt. Hon bjöd verkligen på sig själv, gav allt och la ner hela sin själ i showen. Queen B är ett väldigt passande nickname. Vilken drottning! Jag får rysningar bara jag tänker på det.

Våra platser var också kanon förresten. Vi satt rakt framför scenen och man såg riktigt bra (dock är det svårt att fota på så långt håll för avståndet blir mycket längre i mobilkameran än det är i verkligheten av någon anledning). En bit in i konserten flög hon också genom arenan och landade på en liten scen alldeles framför oss. Det kändes som att man skulle kunna sträcka ut handen och nå henne. Sjukt häftigt!

Bästa låtarna enligt mig: Run the world (girls), Why don´t you love me, Irreplaceable, Love on top, Survivor, Single ladies (put a ring on it) och Halo. 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress