Osminkat

Nu har det gått en vecka sedan min ansiktsbehandling och överskottsfärgen samt den färg som satt sig på huden under brynen har försvunnit. Skönt för det känns alltid så himla mörkt när det är precis nygjort, men nu är jag nöjd. Kombinationen nyfärgade fransar och bryn ihop med min tatuerade eyeliner som gjordes för snart två år sedan är toppen för jag ser mycket piggare ut och behovet av smink när man ska någonstans känns inte alls lika stort. Eyelinern kan vara det bästa jag någonsin gjort och jag är ganska säker på att jag kommer att göra om det när den här försvinner (efter ca 5-7 år). Det känns så just nu i alla fall. Sedan jag skaffade den sminkar jag mig nästan aldrig längre om det inte är något speciellt så man kan väl säga att kostnaden för tatueringen har jag sparat in genom att dra in på sminket. Lite BB Crème och så är man klar.

Det jag skulle komma fram till med allt det här babblet var att jag ska försöka göra det till en vana att gå och fixa fransar och bryn för det gör större skillnad än man tror. Lite extra skönt nu när sommaren närmar sig och man helst vill undvika smink överhuvudtaget.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress