Det är över nu

Jag överlevde dagen. Nervös som tusan var jag, men det gick ganska okej ändå. Först gjorde jag min lilla mätaktivitet med fyra barn medan min lärare och min handledare tittade på, sedan fick jag gå iväg och skriva ner lite reflektioner medan de två pratade, därefter pratade vi en stund alla tre och sist så var det bara jag och läraren. Det gick som sagt bra, men det är alltid svårt att veta vad de förväntar sig...

Det är i alla fall skönt att det är över och nu är jag hemma och har precis ätit mellanmål. Idag blev det äpple med jordnötssmör plus en bounce peanut. Hoppas stå mig på det till ungefär klockan sju när jag kommer hem från gymmet. Innan träningen blir det en lugn stund i en solstol. Bäst att passa på när vädret är så härligt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress