Weekend i huvudstaden bokad
Jag och min man har bokat in en kul grej i april och nu längtar jag mer eller mindre ihjäl mig. Vi firar 2 år tillsammans i slutet på mars, men då är det ju påskhelgen och mycket är stängt och sådär så vi ska fira lite den första helgen i april istället. Det blir en helg i huvudstaden och vi har bokat in oss på hotell över natten och på lördagkvällen blir det en lyxig trerätters och sedan ska vi till Chinateatern och se på Rock of Ages. Ska bli så jäkla kul. Jag gillade ju filmen så det blir jättespännande att se musikalen. Den har ju fått ruggigt bra kritik så jag tror vi kommer att gilla den. Inte varje dag man går på musikal så bara det är ju roligt. Jag har varit en gång tidigare, på Grease med mamma och Kerstin för hundra år sedan, men för Jimmy blir det första gången. Tror det kommer bli en kanonhelg!

Cissi

Åå vad kul att ni bokade! Vi ska boka i helgen tror jag! Titta extra mycket på Bruno när ni är där, han är hur bra som helst ;)

Svar: Ja det ska bli så himla roligt! Tack för tipset! Tror det kommer bli riktigt kul att se :)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress