Städning
Istället för att vila som jag kanske borde så har jag ägnat senaste timmarna åt att städa och dona här hemma. Om en halvtimme kommer det nämligen en mäklare hit för att kolla på vår lägenhet och göra en värdering. Kan ju vara kul att veta ungefär hur det ligger till ifall vi ska sälja nästa år och om det eventuellt finns några saker vi kan göra för att öka värdet. Spännande att se vad hon säger. Jag tänker dock smita iväg och handla alldeles strax så att jag slipper vara hemma och snora medan hon är här. 

Efter det ska jag banne mig parkera rumpan i soffan och skriva den där sammanfattningen så att jag får vila och kurera mig sedan! Känner mig riktigt hängig just nu men det kan ju bero på att jag farit runt som en tok de senaste timmarna...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress