Promenad

Att inte få träna håller på att göra mig galen. Jag blir så otroligt rastlös när jag inte får röra på mig och nu har jag inte tränat sedan i fredags så jag börjar närma mig bristningsgränsen nu tror jag. Förkylningen börjar ju visserligen släppa nu men jag känner att jag inte vågar gå till gymmet riktigt än. Dumt att utmana ödet. Men en promenad i lugnt tempo tog jag nu på eftermiddagen och det gick hur bra som helst. Blev en kortis på 3,5 km. Rätt lagom tror jag. Men snart måste jag faktiskt träna ordentligt annars börjar jag krypa på väggarna.

På tal om väggar så hörde mäklaren som var här i måndags av sig idag och i det skick lägenheten är i i dagsläget så trodde hon att den skulle vara såld inom en vecka om vi la ut den och hon värderade den till ett högre pris än vi hade förväntat oss. Så det är bara att hålla tummarna för att det ökar ännu mer tills nästa år.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress