Lycka i katalogformat

Ni vet lyckoruset man fick när man var sådär en 7 år, det började närma sig jul och leksakskatalogerna ramlade ner i brevlådan? Samma känsla upplevde jag igår när Stadium-katalogen kom. Jag vill ha allt. Mer eller mindre. Speciellt sugen är jag på årets Asics. Bästa löparskorna om ni frågar mig. Jag har ju förra årets modell och nu kliar det verkligen i fingrarna riktigt ordentligt. Gaaah! En himla massa snygga träningskläder fanns det också så nu har jag ett problem här. Det är ju synd att allt träningsrelaterat ska vara så dyrt...

Å andra sidan måste jag ju säga att om det är något som jag borde lägga pengar på så är det ju träningskläder för det använder jag ju i princip varje dag. På tal om det så ska jag faktiskt strax till gymmet en sväng till. Forever har öppet hus nu kl. 14-19 och jag har bjudit med mig mor min så hon ska få se hur det ser ut och provträna.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress