Fiskbensflätar mitt hår

Hår och frisyrer är verkligen inte min grej, så därför är jag lite extra stolt över att faktiskt kunna göra en fiskbensfläta på mig själv. Det är nämligen ett himla piller och utan spegel så man inte ser hur det ser ut där bak så blir det ju inte direkt lättare. Helt smärtfritt är det inte heller för det blir en satans mjölksyra i triceps av att hålla upp armarna i 20-25 minuter och så får jag dessutom röda märken i nacken och på axlarna av att jag trycker så krampaktigt för att flätan ska bli tajt och hållas på plats. Men ska man vara fin får man lida pin som det så vackert heter. Tycker jag lyckades rätt bra med dagens fläta hur som helst och jag gillar att det ser lite sådär slarvigt casual ut. Hoppas den håller i de fem timmar som jag strax ska iväg och jobba.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress