Det går bra nu...
Det gick helt och hållet uruselt att handla idag. Men så är det väl när man ska försöka skynda sig... Först och främst letade jag ihjäl mig efter en grej som Jimmy bad mig köpa för att göra rent fogarna i badrumsgolvet med. Det skulle se ut ungefär som en diskborste med handtag och allt, fast med stråna i rader. Efter att jag letat i ungefär en kvart så kom jag fram till att det var en helt vanlig rotfruktsborste han menade. 

Nästa problem blev när jag stoppade i självskanningsmackapären i dockningsstationen vid utcheckningen och kom på att jag glömt skanna en vara. Suck... Fick då avbryta köpet, men scannern gick ju inte att få tillbaka så jag fick ställa mig i vanliga kassan och kände att det skulle bli jäkligt jobbigt att plocka upp allt som jag så fint packat ner i mina påsar. Tack och lov fick jag en snilleblixt och kom på att det kanske skulle gå att ändå betala de andra varorna och sedan ta den sista i avstämningskassan, och det gjorde det!
 
Med alla varor uppackade så är det väl bara att fortsätta med helvetestentan..........
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress