Celsius Cola

Jag håller på och laddar för att sticka iväg till gymmet och köra mitt första konditionspass efter förkylningen. Jag känner att jag kanske får ta det lite lugnare än senast eftersom jag inte riktigt är på topp än men det gör väl inte så mycket. Blir skönt att röra på sig oavsett.

Denna vecka provar jag Celsius i smaken cola. Jag var lite skeptisk, men den överraskade. Riktigt god och den smakade verkligen som coca cola. Läste förresten på en liten skylt med produktinformation på gymmet häromdagen att en Celsius-burk motsvarar två koppar kaffe. Inte konstigt att jag som aldrig dricker kaffe annars blir som en duracellkanin av en enda burk. Fungerar gör de helt klart och jag hoppas på att den här rackaren kan ta mig igenom dödsintervallerna levande idag. Here we go!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress