Härlig dag!
Dagen har tillbringats på Nissi beach. Det var ganska mulet imorse när jag vaknade men när det var dags att gå till stranden var det klarblå himmel och strålande sol, och så har det varit hela dagen. Det har varit sådant där perfekt väder som egentligen är livsfarligt, dvs strålande sol men att det samtidigt fläktar på alldeles lagom mycket för att man ska kunna ligga i steksolen utan att överhuvudtaget känna att solen tar något. Det känns inte som att jag har gjort annat än smörjt mig med solskyddsfaktor, men det har uppenbarligen gett resultat för jag är inte bränd någonstans. Skönt!

Sista stunden nu på eftermiddagen så gick vi till spapoolen som man får tillgång till när man köper gymkort och så låg vi där och tog det lugnt ett tag. Inte för att jag har något emot barn (hade ju varit jobbigt om jag ska jobba som förskollärare resten av livet!), men ibland är det ganska skönt att komma bort från allt folk och bara ha det tyst och lugnt omkring sig. Det är ju ändå semester.

Nu är det dusch och lite solning på balkongen som gäller innan vi ska in till stan och käka middag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress