Glossybox
Du som har en prenumeration på Glossybox och som ännu inte fått eller har hunnit öppna juniboxen kan sluta läsa NU!

Som en liten high five till mig själv för att jag överlevt 2 års högskolestudier bestämde jag mig för att starta en månadsprenumeration på Glossybox och i dag fick jag min första box i brevlådan. Den fungerar som så att för 139 kr i månaden får jag en box fylld med roliga skönhetsprodukter i slutet av varje månad. Det kan vara lite vad som helst, men förpackningarna är överlag mindre än de man kan köpa i affärerna, alltså är detta ett superbra sätt att få prova massor av olika produkter.

Månadens box (alltså juniboxen) är designad av Therese Sennerholt och innehöll följande:
- ett blåglittrigt nagellack
- en ögonfransböjare
- en volymspray
- en liten tub eight hour cream från Elizabeth Arden
- ett lip balm
 
Bara bra saker om ni frågar mig! Helt klart värt 139 kr.

PS. För er killar finns The Man box som kommer varannan månad. DS.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress