Extra pass
Den här veckan skulle ha varit en av mina skönaste på hela sommaren med bara tre jobbdagar (tisdag, torsdag och lördag), men bror min ska till Bråvalla-festivalen i helgen så jag fick ta hans pass på fredag och söndag. Dels så var jag skyldig honom det eftersom han tog mina pass när jag var på Cypern och när jag sprang Å-varvet och dels så kunde jag inte tacka nej till pengarna. Min ekonomi har totalkraschat efter alla dyra inköp på senaste tiden... Fast jag känner inte att jag ångrar något av dem för det är saker jag har användning av, men några extra tusenlappar på nästa lön skadar ju inte om man säger så!

I dag är jag i alla fall ledig och nu ska jag ut på en löprunda. Det blir första riktigt rundan på över en vecka så det ska bli väldigt skönt. Benen känns starkare och piggare än någonsin så jag är peppad till tusen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress