Effektiv

Igårkväll var jag effektiv som tusan och tvättade och rensade lite i min garderob innan jag slog mig ner i soffan för att se filmen "Playing for keeps". Bra film faktiskt!

Nu på morgonen har jag också varit effektiv och faktiskt redan hunnit äta frukost och storhandla. Det behövdes lite saker till veckan som kommer och tills när vi kommer hem från Cypern så att vi slipper handla då. Jag passade på att köpa snacks och groggvirke till å-varvskvällen för då har vi tänkt oss att det ska bli fest hos oss och så blev det en sväng in på Apoteket för att köpa desinficerande våtservetter, resorb, magtabletter, reseflux och vitamin. Allt som behövs till resan helt enkelt.

Fast bäst av allt så gjorde jag ett kap och köpte dessa blingiga tofflor för 49kr. Foppatofflor är väl inte det snyggaste att ha på fötterna, men jag behöver några skor som är lätta att kliva i och ur när jag ska ut på uteplatsen. De kan säkert vara bra på praktiken också när det är varmt. Nike löparskor blir rätt svettigt när solen skiner...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress