Dagens träning

Den här dagen har bara flugit förbi. Det blev sovmorgon och sedan åkte jag och mamma till gymmet för två timmar träning. Vi körde milon, lite styrketräning nere i gymdelen och sedan avslutade vi med 20 minuter löpning på löpband. Trevligt med sällskap som avslutning. En glad nyhet är också att värken jag haft i framsidan av smalbenen efter å-varvet är så gott som borta. Tror faktiskt att den lilla löprundan Jimmy och jag var ute på i går hjälpte. Skönt! Jag blev nästan rädd där ett tag...

Nu är det i alla fall hög tid för mellis och i dag testar jag en ny bar från Body Science med 34% protein. Sedan blir det kvällsjobb. Jobbdag två av fyra denna vecka.

Andréas Karlsson

Hade varit kul att höra vad ni tyckte om Body Science Diet Meal :)

Ha en fortsatt trevlig dag
/Andreas @ MM Sports!
[email protected]
www.mmsports.se

Svar: De var goda! Lite lättare att tugga än Body Science Protein Meal, men synd att det bara fanns två smaker. Hoppas det kommer fler!
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress