Bodypump 86

Det känns trist att säga det men jag blev inte alls imponerad av Bodypump 86. Det var mycket nya övningar som bara kändes konstiga och jag tyckte inte att det riktigt kändes i rätt muskler på vissa av dem och då vet jag inte om det gör så mycket nytta. Jag får väl ge det en chans och prova igen sedan så kanske det blir bättre, men jag saknar redan förra releasen...

Som tröst köpte jag mig en ny sportbh i shopen på gymmet. Jag läste någonstans att man ska byta en gång i halvåret ungefär för att de slits ut, och jag insåg att två av de jag har är säkert 5 år gamla. Woops! Men till mitt försvar så måste jag påpeka att det är en sådan fruktansvärt tråkig grej att köpa för de syns ju inte speciellt mycket och så är de ganska dyra. Den här är från Casall och låg på 449 kr. Jag köpte en likadan svart häromveckan men har inte hunnit träna i den än. Den sitter bra och är skön i alla fall så jag tror det kommer att bli bra.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress