Belöningen
Jag skrev ju i går att jag hade bestämt en belöning till mig själv om jag slog förra årets tid på Å-varvet och här har vi den. En grå och rosa pulsklocka med pulsband, GPS, tidtagning och en massa andra praktiska funktioner. En Garmin Forerunner 110W är det och Jimmy hittade den till fyndpriset 999 kronor på Elgiganten. Jag hade väntat mig att en bra pulsklocka skulle ligga på ca 2500 ungefär så det här känns som ett riktigt klipp. Ganska välbehövligt också med tanke på mitt strul med Runkeeper-appen i går... Inget mera sådant från och med nu.

Jag får försöka hitta någon dag att inviga finklockan. Det blir verkligen inte i dag i alla fall för mina ben är skapligt mörbultade. Jag känner speciellt av benhinnorna, men det är väl inget konstigt efter drygt en mils löpning på hårt underlag. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress