Minisemester
Hela min stackars kropp är helt mör efter ett svettigt Puls-pass med mamma följt av ett ännu svettigare crossfit-pass ute i solen. Det var nytt program på crossfiten och det kommer nog att kännas imorrn för det var många övningarna som var riktiga killers. Men kul såklart!

En annan kul grej jag har att berätta är att jag och min man ska iväg på en liten minisemester. Vi bokade alldeles precis nyss. Redan nästa vecka lyckades jag byta och trixa med mitt schema så att det skulle passa, så det är nästan så att det känns lite stressigt att det är så snart. Fast underbat att komma bort några dagar!
 
Jag håller lite på vart vi ska så får ni klura lite, hihi. Såhär ser det ut:

Andrée

Jag vet! Jag vet! Jag vet! ;)

Svar: Jaså? Få höra då! :)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress