Slut på termin 3
Nu är sista examinationen i termin 3 överstökad och förhoppningsvis fick vi godkänt. Det är lite sjukt att 3 hela terminer har gått sedan jag började plugga. Känns som att det var igår man gick till uppropet där man inte kände en kotte och var toknervös...
Nästa vecka börjar termin 4 och jag ser faktiskt fram emot den. Vi börjar med en större kurs på 15 högskolepoäng och så blir det väl en vanlig på 7,5, men bäst av allt är att det äntligen blir VFU igen. 5 veckor med verksamhetsförlagd utbildning och det ska bli så himla kul! Lite nervöst är det också i och för sig eftersom det är massa mål man ska uppnå för att bli godkänd, men mest roligt att få vara ute i förskolan och träffa min superduktiga handledare och alla underbara ungar. Och så är jag förresten halvvägs genom utbildningen när halva den här terminen gått. Jag vill bara bli klar någon gång så jag får börja jobba!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress