Skal till padda och lur
Vi tog en tur till Tuna Park när hjärtat slutat jobbet och målet var ett stopp hos Andrée på Teknikmagasinet. Det blev jag som shoppade och det jag kom hem med var ett rosa stand case till min iPad mini och ett svart tunnt skal till iPhonen. Paddan är ju helt ny så den är jag ju lite rädd om och det skalet var superbra eftersom det skyffar både fram- och baksidan. Gillar även att det är magnetiskt vilket gör att skärmen lyser upp när man fäller upp skalet och låser sig när man stänger den.

Angående telefonen så har jag upptäckt att fodralet eller fickan eller vad man nu ska kalla det som jag har till den visserligen är jättebra, men om man mot förmodan skulle tappa den (vilket jag gjort alldeles för många gånger på bara dryga 3 månader!) och den landar med något av de övre hörnen som inte är skyddade så blir det inte så bra. Så nu åker ett skal på även fast jag egentligen inte vill...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress