Onda fötter
Jag har ett litet problem just nu och det är att jag är fruktansvärt träningssugen men jag kan inte gå till gymmet på grund av mina blåsor under fötterna. Jag gjorde ett tappert försök att pilla in en bomullstuss i strumpan som täckte själva blåsorna för det fungerade alldeles utmärkt igår när jag skulle till skolan, men alla träningsskor sitter så pass tajt att de trycker och skaver på såren. Funderar skarpt på om man kanske ska sticka hål på den blåsan som inte gick sönder under gårdagens pass... Jag tänker att det kanske läker snabbare då. Eller så får man en sjujävla infektion i eländet om man försöker sig på den metoden. Den får nog vara ett tag till så kanske den spricker av sig själv.

Idag tänkte jag gå igenom foton från andra veckan i Thailand, så del 2 kommer upp under dagen. Håll utkik!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress