Jagar träningskläder

Träningen imorse gick kanon. Det blev som vanligt crosstrainer som uppvärmning och sedan körde jag ben, biceps och triceps. Jag och Jimmy var helt ensamma nere i gymdelen till en början. Inte så konstigt kanske, vem går upp och hänger på låset till gymmet kl 6.30? Vilka idioter vi är... Eller så är vi grymt smarta som tränar när ingen annan orkar. Lyx att kunna välja och vraka bland maskinerna och skönt att ha dagens pass gjort så att man kan göra annat resten av dagen.

På tal om träning så kände jag förra veckan när jag fick blåsor av löpningen att bäst före datumet på mina träningsskor nog har passerat för bra länge sedan. Därför är jag just nu på Stadium för att skaffa nya. De här löpartightsen kommer också att följa med mig hem. De jag använder på gymmet annars är flera år gamla och i storlek 36 så de är lite för stora för mig. De här känns mycket bättre så nu längtar jag som fasen till morgondagens pass!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress