Flyttfeber

Jag tror att jag har drabbats av en besatthet att flytta. Inte alls för att jag inte trivs här, för det gör jag verkligen och det finns egentligen ingenting med denna lägenhet eller läget eller någonting som jag inte gillar. Men när man väl börjar titta runt på Hemnet och hittar så fina ställen att bo på så är det svårt att sluta... Det bidrar säkert lite att folk runt omkring en flyttar runt som tusan också. Ronja har just flyttat, Amanda ska flytta om ett par veckor, Rebecka flyttar till Stockholm, Jessica och Andrée kollar runt och Sofia och hennes pojkvän letar också större. Så att tankarna har väckts är kanske inte så konstigt egentligen. Tror att vi har spenderat varje kväll den här veckan med att sitta med våra iPads och jämföra planlösningar. Man vet ju ungefär vad man vill ha, men det finns ju lite att välja mellan om man säger så. Det vi är ute efter är något nytt och fräscht, centralt, balkong är ett måste och helst en trea. Vi får se hur det går helt enkelt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress