Ett litet nyårslöfte
Mannen är på träning så jag har passat på att måla mina naglar i en ljusrosa färg, Essies "mademoiselle". Det är inte tillåtet med nagellackslukt när han är hemma så det fick bli nu och det behövdes verkligen för manikyren från Thailand som gjordes för nästan två veckor sedan såg inte så rolig ut längre.

Samtidigt som jag målar naglarna kollar jag på "Lyxfällan" och får ångest över att jag slösar så mycket pengar på onödiga saker. Kanske ska ta och införa ett lite försenat nyårslöfte om att bli bättre på att hålla i pengar... Ingen dum idé. Så efter en beställning som jag redan väntar på så får det vara stopp. Nu i efterhand kanske jag ångrar beställningen litegrann, men jag tror att jag kommer älska prylen när jag får den i morgon. Ni får se då!

Andrée

Glöm inte denna skönhet: http://brain.pan.e-merchant.com/5/3/18572135/g_18572135.jpg ;)

Svar: Nej det har jag verkligen inte gjort! Kämpar för livet för att komma på anledningar att inte köpa den... :(
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress