Envishet i ett nötskal

Jag och mina härliga skavsårsblåsor ska strax röra oss mot skolan för eftermiddagsföreläsning. Jag har funderat lite på varför jag inte bara slutade springa när jag kände att det börja bränna och svida under foten... Jag övervägde det ett tag, men sedan tänkte jag att äsch jag är väl ingen mes heller. Det ångrade jag redan i omklädningsrummet när jag skulle ta av mig skorna och byta till ett par andra. Fasen vad ont det gjorde! Och nu sitter jag här med en fet blåsa på högerfoten och en lika stor fast sprucken på vänstern. Dags att köpa nya träningsskor? Japp. Dessa Asics har hängt med mig på inomhusträningarna i flera år och jag har fått liknande blåsor tidigare så det är nog dags för några nya... Fast just nu är mitt största problem hur jag ska lyckas få på ett par strumpor på det här och klara av att gå till skolan utan att dö av smärta. Jobbigt läge. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress