Effektiv morgon

Kör frukost nummer två nu medan jag väntar på att pappa och Jesper ska komma och hämta mig så att vi kan åka och hälsa på farmor som fyller år idag. Det blev bara yoghurt och müsli imorse innan träningen så nu kör jag två grova knäckemackor med en halv skivad avokado och en lite gnutta örtsalt. Mycket smarrigt om jag får säga det själv!

Jag har även hunnit med att duscha och tvätta håret, göra mig i ordning, packat ner några små presenter från marknaderna i Thailand i små presentpåsar som jag tänkte ge till min kära familj och varit ute och mött upp en tjej som går första året på förskollärarprogrammet och som ville köpa lite studentlitteratur som jag har liggandes. Snäll som hon var så fick jag även låna tillbaka en bok som hon köpt av mig tidigare och som jag tydligen behöver igen nu i den kommande kursen. Perfekt att man kan hjälpas åt lite. Känns ju synd att så dyra böcker bara ska ligga och skräpa i en låda i källaren...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress