Drömmer

Färdigjobbat för denna helg. I efterhand känns det rätt skönt att ha fått sluta tidigare och dessutom fått ihop några extra timmar och därmed lite extra stålar. Tror att nästa lön kommer bli riktigt trevlig faktiskt. På tal om pengar så måste jag söka studiebidrag för kommande termin imorrn och sedan börja räkna mina löner så att jag inte tjänar mer än mitt fribelopp. Även studiebidraget inte är så jättemycket att hurra för så är det ju ändå "gratis" pengar och det är man ju kanske lite dum om man går miste om...

För övrigt så satt Jimmy nyss och kikade på lägenheter och hittade vår drömlägenhet. Helt okej månadsavgift, bästa läget och helt sanslöst bra planlösning. Åh vad jag skulle vilja ha den! Drömma kan man ju. Samtidigt trivs jag himla bra med läget vi har nu. En lite större lägenhet med bra planlösning i det här huset hade ju varit guld värt, men enligt min man är planlösningen på treorna och fyrorna i huset inte så jättebra. Synd.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress