Dags att ta tag i saker
Jag valde att ta en träningsfri dag idag så att kroppen får återhämta sig och eftersom jag inte har något i skolan förrän på måndag så tänkte jag pyssla lite hemma under dagen. Igårkväll tog jag itu med köksbordet som knappt har varit synligt överhuvudtaget pga av all studentlitteratur, studiehandledningar och papper från föreläsningar, så nu ser köket okej ut.
Nästa projekt blir därför badrummet. Det känns som att jag nyss rensade där, men på något konstigt vänster ser det ändå ut som att det har varit kärnvapenkrig i båda badrumsskåpen. Jag tror dessutom att det är 98 % mina saker där så jag kan inte direkt skylla på Jimmy heller tyvärr... Så det är vad jag ska pyssla med nu. Känns inte helt lockande men det är väl nu eller aldrig.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress