Årets första bodypump

Jag har just kommit hem efter att ha varit på gymmet och kört mitt första bodypump-pass för i år och det gick så sjukt bra så det bara spritter i kroppen av glädje nu efteråt. Visst, jag valde att ta något kilo mindre på stången i vissa övningar eftersom jag inte har kört passet på över en månad, men själva tekniken satt som en smäck i varenda övning på varenda muskelgrupp. Extra nöjd är jag över min bröst-insats för i bänkpressen har jag ofta svårt att få det att kännas i bröst och det blir ibland armarna som får ta stryk då istället, men idag kände jag inte armarna överhuvudtaget och hela bröstkorgen höll istället på att domna bort av mjölksyran som kom. Känns kanonbra! Det var till och med så att instruktören sa flera gånger under passet att alla hade jättesnygg teknik och att hon nästan skulle vilja filma oss och skicka in till Les Mills. Sådant är ju alltid kul att höra från en expert! Definitivt mitt bästa bodypump-pass någonsin!

Nu ska jag få i mig lite lunch utöver proteinshaken jag drack direkt efter träningen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress