U
Skoldagen är äntligen över. För en gångs skull kändes dagen faktiskt inte som en evighet. Dock är jag arg på mig själv för att jag hämtade ut tentorna i matte och språk och upptäckte att jag fått U på språktentan... Jävla skit. Ett ynka poäng från full pott och alltså VG på en tenta i matematik och underkänt i språktentan. Jag som är kass på matte men alltid haft höga betyg i språk tidigare. Vad hände där??

Som tur var så var det bara småsaker som jag måste komplettera för att klara den. T.ex. så hade jag gjort en referens där jag skrev "s. 57-69" och det fick man tydligen inte eftersom man max får referera till tre sidor i taget... Lite underligt med tanke på att ingen någonsin kommenterat det tidigare under min tid på högskolan. Men jag får väl helt enkelt göra så att jag skriver in referenser efter varje mening i det där stycket även om det känns helt vrickat. Sedan hade jag tydligen startat min redogörelse av barns språkutveckling vid 1 års ålder då de börjar prata och missat år 0-1, så jag får väl lägga in ett litet stycke om att bebisar jollrar innan de börjar prata. Snacka om petnoga!
 
Korrigeringen ska inte in förrän den 25 februari, så den får vänta. Nu ska jag försöka komma på vad min didaktiska planering som ska in på fredag ska handla om.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress