The perks of being a wallflower
Träning, lunch och dusch avklarat! Jag har även träffat en tjej som går första året av förskollärarutbildningen och som brukar köpa min gamla studentlitteratur, så nu har jag blivit av med några böcker till. Nyss var brorsan här och hämtade lite proteinbars som jag beställt åt honom.

Jag börjar jobba kl 17 och kör till stängning. Inte helt kul på en fredag och jag är inte det minsta sugen, men måste man så måste man. Tänkte fixa lite mellanmål nu och se slutet på en film jag började titta på i morse. Den heter "The perks of being a wallflower" och det är några kända ansikten med i den, bland annat Emma Watson. Inte en rulle som hamnar på min topplista, men ändå helt okej. Lite åt dramahållet och kanske aningen deppig emellanåt. Hoppas på att det slutar bra i alla fall.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress