Ibland är man inte smart...
Sitter här och är lite smått förbannad på mig själv. Min didaktiska planering av en aktivitet för hållbar utveckling i förskolan skulle ju in i fredags och jag var färdig flera dagar innan deadline och la upp den på BlackBoard i god tid dagen innan. MEN, så glömmer jag såklart totalt bort att skicka till urkundsadressen (ett system som på något sätt jämför och kontrollerar tentor och inlämningar så att det inte är plagiat, för er som inte studerar på högskola). Hittade nyss ett mail i min inkorg som läraren skickat i måndags där hon skrev att den inte kommit in till urkund och att jag skulle skicka den på en gång. Skit! Hoppas verkligen inte att det påverkar betyget på något sätt...

Nu blir det sängen i alla fall. Jimmy har redan krupit ner och kikar på "Efterlyst summerar". Om någon Eskilstunabo där ute missade kvällens avsnitt så kolla på det nu, så att idioten som rånade en gammal tant här på norr åker dit. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress